środa, 18 kwietnia 2012

Zmiana w człowieka sukcesu

No to zaczynamy mam także inne cele które moim zdaniem jest bardzo ważne. Są to cele finansowe. Dzięki naszym politykom którzy karzą ludziom pracować do grobu ale walić ich. Przede wszystkim myślę o małym biznesie bądź innym inwestycją więc o tym będę was informował. Będę także sporządzał w ostatnim dniu każdego miesiąca swoisty  plan z realizacji celów.

Liczę także na Wasze wsparcie :)

Co do kwestii zmiany jutro szykuje sobie plan treningowy, będę w tym miesiącu skupić się także nad trądzikiem i zmianą z nieśmiałego chłopczyka w pewnego siebie mężczyznę.

Dorwałem także książkę A. Łamek Nieśmiałość jak się jej pozbyć. Będę próbował ją systematycznie czytał codziennie.

A jeszcze dzisiaj miałem szanse na małe przełamanie swojej nieśmiałości. Byłem dzisiaj w pewnym markecie budowlanym musiałem przeciąć siatkę. Poprosiłem jedną Panią o pomoc odpowiedziała że przyjdzie koleżanka zaraz. Chwilę poczekałem. Patrze idzie blondynka trochę niższa odemnie. Nie byłem sam w tym markecie tylko z moją mamą gdzie poszła gdzieś, Wynikła taka sytuacja iż ona zapisała wszytko na karce takie tam cenę i ilość ale nagle moja mama zrezygnowała więc dała mi tą kartę mówiąc iż to na pamiątkę. Ja odparłem że nigdy takiej pamiątki nie dostałem. Coś tam jeszcze odparłem.  Mogłem lepiej to rozegrać. Ale cóż dopiero się uczę. Więc najlepszym razem może zdobędę chociaż numer.

Nara Pozdrowienia
MoTyL 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz