niedziela, 15 kwietnia 2012

No to zaczynamy

Na początek kilka słów o sobie. Jaki jestem?. Hmmm Nieśmiały, czasami nie udolny, nie pewny siebie. Czuje jakby życie było szare jak papier toaletowy.

Już w wkrótce przedstawię plan jak będę chciał się zmienić,
kim chce zostać w przyszłości jakim człowiekiem chce zostać.
Zależy mi na zmianie całego siebie pod względem wyglądu a także zachowania i psychiki.

Blog powstał także abym dostawał kopniaka w dup* jak popełnię błędy ale przypominał mi moje cele jakie sobie narzucę. Będzie to bardzo trudne i nie zrobię to z dnia na dzień. Będę potrzebował kupę kasy jeszcze więcej pieniędzy ale przede wszystkim chęci. Więc trzymajcie za mnie kciuki albo pomódlcie się do stwórcy bo jak mi nie wyjdzie to nie wiem co zrobię.

 http://www.youtube.com/watch?v=BI_HOPqcRFA


Czekam na komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz