czwartek, 3 maja 2012

PLAN

Witam
Od pewnego czasu zastanawiałem się nad paroma rzeczami. Po pierwsze jak osiągnę swoje cele, zrozumiałem że nie tylko cele ale także plan realizacji jest ważny. Pomyślałem trochę i doszedłem do wniosku im muszę skupiać się na dwóch trzech celach i dogłębnie je realizować. A oto plan celu jak z buraka i nieśmiałego zamkniętego w sobie chłopczyka zmienić się w pewnego  siebie człowieka który realizuje swoje pasje i cele. Oto plan
Po pierwsze zacznę uczyć się technik które podniosą moją pewność siebie.
Po drugie zacznę czytać książki związane z tematyką rozwoju osobistego.
Na razie to udało mi się wymyślić. Będę realizował plan i oczywiście raport na koniec miesiąca.
Założyłem sobie w tym miesiącu iż udam się do dermatologa.Jutro także muszę poćwiczyć na siłowni.


    Teraz wracam do rzeczywistości miałem okazje udać się wczoraj na imprezę ale tego nie zrobiłem. Dlaczego? Uznałem iż jeszcze nie czas.
Muczę także skoncentrować się na znalezieniu pracy. Bądź udać się na jakiś kurs mam tu na myśli na operatora CNC bądź kurs spawacza nie wiem który lepszy dla mnie będzie.

Nie wiem co mam jeszcze napisać więc trzymajcie się.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz