poniedziałek, 4 maja 2015

Coraz bliżej lata


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Zbieranie funduszy na kurs 
4 5 22


Witam was w kolejnym miesiącu.
Piszę do was sprzed ekranu mojego komputera osłabiony trochę o ból pleców który się dzisiaj nabawiłem.
Ale to jest trochę prze zemnie, no tak to bywa gdy chce się coś podnieść dosyć ciężkiego bez rozgrzania mięśni.

Nie jest  tak źle. Lecimy dalej, kolejny miesiąc coraz bliżej lata. Trochę imprez mnie zatrzymało w weekend. Ale pisze do was dzisiaj.
Zacznę od pracy. Dzisiaj postanowiłem trochę o poszperać i wywnioskowałem iż najlepsza będzie policealna szkoła w tym kierunku. Ale co dziwo nie ma za bardzo kształcenia w tym kierunku ale nie podaje się i w na pewno coś wymyśle.
Jak co miesiąc nauka niemieckiego nie za bardzo mi idzie, no to jest moja pięta Achillesa.
Ale jak najlepiej wychodzi mi zbieranie na własne mieszkanie, postanowiłem że w tym roku zepnę się grubo i nazbieram jak najwięcej. Więc wakacje w tym roku muszą poczekać.
Trening na najbliższy czas trzeba trochę odpuścić. Ale już za niedługo idziemy z kartą na siłownie, więc robimy forma na lato.
Pozdrawiam was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz