wtorek, 4 kwietnia 2017

Podsumowanie marca

Jak widzicie koniec marca i piszę do was podsumowanie.
Wiem trochę się spóźniłem, jakaś gorączka mnie dopadła a chciałem być pełny życia i energii pisząc do was.
Zaczynamy nowy miesiąc i zaczynamy także inne nowe cele.


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Budowa strony firmowej Umowa na czas nieokreślony
4 5 34

















Zacznę od tego i najlepszego że jest nowy cel. Własna firma którą będę realizował.
Napiszę także wam w jak ja to robię i czy mi się uda. Ale to opiszę w innym poście na stronie.
Pierwszym celem jaki widzę to budowa strony firmowej i pozycjonowanie jej w wyszukiwarce.

Ze zdrowiem ostatnio było u mnie kiepsko. W nocy cały czas było mi zimno lub gorąco. Ale dzisiaj jest już dużo lepiej. Cel jaki sobie stawiam to treningi 2 razy w tygodniu. Cel jak na razie realizuje oprócz czasu w którym byłem chory. Pierwsze efekty już są. Ciekawi mnie czy będę miał do lata płaski brzuch i zaznaczone mięśnie brzucha.

Kilka dni temu oglądałem mieszkanie na sprzedaż. Dzielnica bardzo fajna, blisko do pracy, cisza spokój. Tylko że jeszcze muszę z tym poczekać. Umowę mam do końca maja. Jak na razie badam rynek i myśle że ceny w lato stanieją.
Już wkrótce także nowe cele które postaram wam się przybliżyć i zacząć realizować.
Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz