wtorek, 17 kwietnia 2012

DAWAJ

Jak zapowiadałem tak zrobiłem oto kilka marzeń, celów w życiu które chce osiągnąć. Podzieliłem je na dwa główne rodzaje. Zmianę wizualną i zmianę wewnętrzna.
Noto jedziemy najpierw z tą pierwszą. 
Zmiana wizualna 
  1. Zmienić swoje ciało tak aby było bardzo atrakcyjne.
  2. Poprawić wygląd twarzy. Przede wszystkim zlikwidować trądzik.
  3. Usunąć nie doskonałości swojej skóry ( pieprzyki mam ich od groma )
Kilka słów o tych celach. W pierwszym punkcie nie chodzi mi oto aby podrywać dupy na klatę ale nabrać większej masy mięśniowej. Chce aby moja sylwetka zmieniła się tak jak ja chce a nie jak mi ktoś narzuca. Nie chce 45 w łapie bo i poco mi. Z tym celem wiąże się inne takie jakby małe marzenie ale to może później. 

Moja twarz nie wygląda jednym słowem dobrze. Trądzik daje się we znaki. A przede wszystkim  oddziałuje także na moją psychikę. Więc trzeba z tym coś zrobić.

Mam od groma pieprzyków szczególnie na plecach co może powodować w ludziach którzy mnie widzą jakby takie niechęć. Trzeba to zmienić.

Może w przyszłości coś jeszcze wymyśle.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz