wtorek, 4 sierpnia 2015

Wiem trochę spóźnione miesiąc wakacji.


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Zbieranie funduszy na kurs 
5 5 11








Witam wszystkich jak zwykle co miesiąc kolejne podsumowanie.
trochę spóźnione te moje podsumowanie ale mam nadzieje że nie zniechęciliście się. No przecież miałem trochę wolnego. Człowiekowi się należy.

Zacznę od najlepszego czyli od zdrowia i finansów. Jak zawsze tutaj najlepiej mi wychodzi. po pierwsze cel jakim jest zbieranie na własne mieszkanie jest dla mnie priorytetem na ten rok. Więc inne trochę kuleją.

W tym miesiącu jak już wspominałem miałem krótki urlop. Minął bardzo szybko i nawet bardzo przyjemnie.
Ale muszę wam zdradzić ze po tym urlopie zaczynam pracę na nowej brygadzie i jak zawszę poznawanie ludzi od nowa.

Muszę wam także zdradzić iż zapisałem się na kurs tańca! Opisze wam na pewno jak było na pierwszych zajęciach które już wkrótce.
Pozdrawiam was wszystkich trzymajcie się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz