sobota, 29 sierpnia 2015

Rozwijaj się kazdego dnia

Witam was.
Miałem napisać o małej informacji a więc siedzę przed komputerem i piszę dla was.
Na początku dlaczego się zdecydowałem właśnie na te zajęcia.i zdradzę wam tą małą tajemnice.

Naprawdę atmosfera i zajęcia przypadły mi do gustu. Odbywają się w raz w tygodniu i moim zdaniem na razie wystarczy.

Zawsze uważałem że taniec w moim wykonaniu wychodzi mi średnio. Jak wiecie można bardzo wiele w życiu zmienić. Postanowiłem zapisać się na zajęcia właśnie w tym celu. Zajęcia bachaty bardzo przypadły mi do gustu. Naprawdę poznałem wiele bardzo fajnych kobiet na tych zajęciach i chyba nigdzie indziej tyle wspaniałych kobiet nie uśmiechało się do mnie.Czy każda coś sugeruje coś do mnie:)


Jeśli macie trochę czasu bardzo polecam wam właśnie zajęcia aby po prostu spróbować toś nowego i ruszyć się z miejsca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz