sobota, 4 lipca 2015

Idziemy do przodu


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Zbieranie funduszy na kurs 
5 5 12








Witam wszystkich jak zwykle co miesiąc kolejne podsumowanie.

Miałem zrobić to wczoraj ale niestety jakoś nie dało rady.

Zaczynamy od najgorszego, czyli od nauki niemieckiego. Tutaj od pewnego czasu jest ciężko. Muszę swoje podejścia zmienić z tym.

Zbieranie na kurs także nie najlepiej mi wychodzi muszę chyba pomyśleć nad zmianą tego, zbieranie na własne M pochłania dużo funduszy. Już wkrótce będą zmiany w pracy i napisze o tym do Was jeśli coś ciekawego będzie.

Jak widać w odkładaniu pieniędzy na cel jestem chyba mistrzem. Jak co miesiąc odkładam sumę którą sobie ustaliłem.

Treningi zacząłem na siłowni. Tak jak zapowiadałem z resztą, jest spoko nawet widoczne są postępy w masie ciała.

Kolejny miesiąc mija i przed nami także mały urlop który myślę bardzo szybko minie, opisze jak będzie.
Trzymajcie się pozdrawiam.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz