niedziela, 28 kwietnia 2013

OJJ takie tam

Dzisiaj jedna nie będzie podsumowania ale inne sprawy.

 Rozbiłem swoją skarbonkę !!

A w niej 293 polskich złotych, no nie źle.
Na co wydam te fundusze. Lupie sobie antenę kierunkową do internetu aby mięć lepszy kontakt z wami. Resztę na mój inny pomysł a o nim już wkrótce.
Bardzo się zdziwiłem trochę bo zbierałem tę sumę przez ok 4 miesiące z czego wtedy nie zarabiałem dużo pieniędzy.
( i nadal nie zarabiam kokosów ) wybrałem się w piątek na małe party to był impuls do zagadania jakieś dziewczyny. No i podszedłem do jednej Marty i zagadałem za pierwszym razem wyszło mi to fajnie ale drugim razem to one ( bo była z koleżanką) zagadały. Wtedy poczułem się fatalnie, byłem nieśmiały i trochę drętwy. Nie wiozłem numeru bo nie chciałem. Ale to dało mi trochę do myślenia. Na razie trzymając się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz