czwartek, 2 maja 2013

podsumowanie kwietnia

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji Dostać podwyżkę
5 3
2
2





Więc zaczynamy kolejny miesiąc. Może już wiosna przyszła na dobre i w końcu.
Zaczynamy od zdrowia Seria treningów udała się choć było ciężko. Ale tutaj niestety muszę przyznać się że muszę sprzedać swój sprzęt do siłowni gdyż nie mam miejsca gdzie ćwiczyć. Pomieszczenie gdzie była moja siłownia należy do kogoś innego i właśnie ta osoba chce z powrotem swoją własność. Tak więc już niedługo muszę pożegnać się z całym sprzętem. Zacznę bardziej biegać. Byłem ostatnio na małej przechowawce i powiem że kiedyś było dużo lepiej.
Finanse tutaj cel nie zmienia się. Działem w tym kierunku choć mało mam kasy. Ale to się musi zmienić trzeba może pomału zbierać kasę na ten cel. No może nie do skarbonki ale kilka stów miesięcznie. W tym miesiącu miałem sporo wydatków. no cóż bywa.
Poszerzenie kwalifikacji ostatnio natknąłem się na darmowe kursy spawalnicze coś dla mnie ale ciekawe czy się dostanę. W obecnej firmie się nie rozwijam jestem po prostu szarym człowiekiem.
Chcę także kupić sobie swoją spawarkę i sam siebie uczyć.
O podwyżce to muszę chyba zapomnieć dlaczego w obecnej firmie kładą nacisk na coś innego.
może czas zmienić i poszukać coś innego. Myślałem nad dodatkową robotą w weekendy ale zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz