wtorek, 21 maja 2013

sterować kobietą czy to prawda

Witam moi mili.
Dzisiaj przedstawię w końcu zapowiadany pomysł. Wpadłem na niego dosyć przypadkowo ale spodobało mi się i muszę go zrealizować.
Czy da się wpływać na kobiety? Mówią że się nie da inni że tak owszem ale trzeba trochę poświrować, jest wiele opinii na ten temat.

A więc sterować kobietą jest możliwe. Ja osobiście nie chce odpowiadać na to pytanie ale wpadłem na inny pomysł. Poszukując w sieci pewnych informacji trafiłem się na strony, sklepy które oferują cudowny eliksir, perfumy które w cudowny sposób przyciągają kobiety. Czy to ściema czy to prawda nie chce tego oceniać.
 Czy to ściema. 






  Gdy spryskasz tymi feromonami ubranie, kobiety oszaleją z pożądania. Nawet te najbardziej niedostępne.. Taki jest opis aukcji 
 Siedem osób które 
kupiło może myślało coś innego. Ceny takich preparatów są zróżnicowane od 38 zł za 1 ml testu ! do ok 20 zł za 50 ml 

A więc postanowiłem spróbować. Nie jeszcze nie zakupiłem tego specyfiku. Ale chce podać to testowi. To będzie także test trochę dla mnie.
Wyjdę trzy razy do klubu i raz na ulice. W sumie 4 wyjścia, jedno z wyjść do klubu będzie obojętne czyli nie będę wtedy podrywał. Wyjdę także 4 razy spryskując się specyfikiem. Jak wcześniej raz będę nic nie robił a resztę będę się podlizywał :) Zapraszam do śledzenia ale także do opinii na temat i sugestii jak nie na blogu to na maila. Pozdrawiam.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz