sobota, 30 marca 2013

Zimny marzec

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji Dostać podwyżkę

4
2 2 2

Więc witam was w nastroju świątecznym. Koniec miesiąca i jak zawsze podsumowanie.

Zaczynamy od pracy. Przede wszystkim chciałbym dostać podwyżkę i do tego dążę. Mam nadzieje że nic tego nie zmieni. Miniony miesiąc nie był za bardzo pracowity, i wypłata będzie nie za duża ale zobaczymy.

Poszerzenie kwalifikacji nie wiem jak i w którym kierunku mam się rozwijać więc jak  słaba ocena.

Jak wiecie chciałbym założyć własną firmę. Mam mały pomysł, czekam na zwrot funduszy od mojej siostry. I w tedy zaczynam. Nie będzie to proste ale postaram się, już nad tym pracuje. Mój kolega którego poznałem na stażu właśnie wyjechał do Szwecji. Jak wróci zamierza otworzyć własną firmę która będzie zajmowała się wycinką i sprzedażą drzewa. Małe co nieco zaproponowałem ale jak na razie nie chciałem się narzucać.

Jak wiecie zacząłem trening brzucha który testuje. Już wkrótce małe posumowanie. Zapraszam do posta tam wszystko znajdziecie.

Trzymajcie się. Zapraszam do komentowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz