sobota, 9 marca 2013

Czy to prawda ?

Ostatnio natknąłem się na stwierdzenie iż da się wyćwiczyć brzuch w 6 tygodni. Nie była to reklama żadnego magicznego specyfiku bądź super planu treningu.
Ile w tym prawdy ? Sam chciałem się przekonać czy to możliwe i tak zakładam mały plan na najbliższy czas.


Będzie to trening ABS dla nie wtajemniczonych Abdominal Body System został stworzony na U. Stanforda. Jego autorzy zapewniają iż 95% trenujących stwierdza postępy już w ciągu pierwszych dwóch tygodni. Ale czy da rade przez zmienić mój brzuch w 6 tyg jak się chwali autor innego posta. Nie to niej jest moje zdjęcie.




















na razie nie mam żadnego zdjęcia mojego bojlera ale mam na dzieje że już jutro do was napisze i podam szczegóły planu. Trzymajcie się i na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz