czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie roku

Witam.
Nadszedł ten czas kiedy mija rok i zastanawiamy się jaki będzie kolejny.
Chciałbym w kilku zdaniach podsumować ten mijający w pamięć ten rok.

zrobiłem podsumowanie, co takiego dobrego było i co takiego złego i doszedłem do wniosku iż tego pierwszego było znaczniej więcej. Moje cele zmieniały sie w czasie niektóre odłożyłem na później tak jak założenie własnej firmy. Ale nowy cel czyli własne mieszkanie maluje się w jasnych barwach.
Dużą zmianą było zmiana pracy, to nie wątpliwie jest sukces. Praca wpływa także na inne cele, wszak bez gotówki człowiek w tych czasach nie realizuje marzeń.
Podsumowując ten rok patrze także na zebrane punkty i najgorzej jest w dziedzinie rozwój. A to dlaczego iż nauką języka niemieckiego kiepsko mi idzie. I to trzeba zmienić. Najlepiej mi wychodzi zbieranie funduszy na własne mieszkanie. Także zdrowie źle wypada co trzeba naprawić. Postanowiłem że w tym roku wystartuje w maratonie trzeba szlifować formę bo dobiec do mety nie jest łatwo.
Podsumowując to był dosyć dobry rok i życzę wam także i sobie aby następny był także taki dobry bądź lepszy. Pozdrowienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz