niedziela, 21 grudnia 2014

Nowy rok nowym stylem ubierania.

Witam was.
Nadchodzi nowy rok. Kolejny już w naszym życiu który może nas zmienić i kolejny który dostarczy nam wile emocji. Wiele osób podsumowuje stary i stawia sobie nowe cele jakie chcą osiągnąć.
Ja osobiście w tym nowym roku chcę zmienić swój styl ubierania. A oto parę rzeczy które chce zmienić i mam nadzieje że wam ( w szczególności panom ) się przydadzą.
No to jedziemy :

Po pierwsze wyrzucam wszystkie koszule z krótkim rękawem. Wiele osób uważa je za coś niedobrego więć wszystkie wylatują z mojej szafy.

Następnym takimi rzeczami będą na pewno rzeczy które są albo za duże albo za małe. W większości powiem wam że mam parę rzeczy za dużych dla mnie.

Nie oznacza to że np wyrzucę ulubioną bluzę do śmietnika, nie tak się nie stanie. Ale w niej raczej nigdzie nie będę wychodził. Zawszę uważam że każdą rzecz którą mamy w szafie musi być dla nas komfortowa i musimy czuć się w niej komfortowo.
A oto zakupy
Koszulki   v-neck basic uważam że do wszystkiego pasują i warto je nosić więc już niedługo zagoszczą u mnie w szafie.
eleganckie koszule; W szczególności przydadzą się na spotkania, imprezy ale moim zdaniem każdy facet powinien takie posiadać. To nawet swoisty symbol prawdziwego faceta. Wiele kobiet pytanych jak powinien ubierać się facet odpowiada że elegancko. Takie koszule posiadam ale także zamierzam nabyć jeszcze przynajmniej z dwie.
Drugim takim zakupem będzie koszule w kratę. Nigdy nie wychodzą z mody, są fajne zwracają także na siebie uwagę ale także są dobrym rozwiązaniem. Przecież nie będę ubierał eleganckiej koszuli gdy idę z znajomymi na plaże napić się piwa to trochę byłby głupie.

  Następnym elementem będzie pasek. Słyszałem ze kolor paska powinien być taki sam jak butów dlatego muszę kupić czarny pasek ale także przyda mi się brązowy.

Buty, no kobiety bardzo zwracają na to uwagę i tu zaczynam zmianę z sportowych na eleganckie skórzane bądź pół skórzane najlepiej półbuty lub trzewiki.

No dobra na dzisiaj już koniec mam nadziej że owe rady przydadzą się. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz