poniedziałek, 12 stycznia 2015

Realizujemy postanowienie

No to zaczynamy.
Zakupiłem książkę. Tak właśnie realizuje swoje cele. Dlaczego właśnie ta. Postaram się wam wytłumaczyć.
Czytanie zostaje troszeczkę wyparte przez internet. Coraz miej ludzi czyta książki, nawet jedną do roku. Co daje nam czytanie książek. Pobudza u nas kreatywność, działanie, wyobraźnie. Możliwość spojrzenia na coś z drugiej perspektywy. A przede wszystkim uczy nas, autor przekazuje nam swoją wiedzę a w internecie wiele czasu spędzamy bezużytecznie.

Dlaczego właśnie ta książką. Zawsze interesowałem się ludzką psychiką, zawsze zastanawiałem się dlaczego właśnie ludzie podejmują takie a nie inne decyzję często, dla innych nie zrozumiałe, głupie. Wywieranie wpływu na innych ludzi także pomoże mi w kontaktach między ludzkich. Głównie mierze dlatego tą książkę wybrałem.
Pozdrowienia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz