poniedziałek, 3 listopada 2014

Kolejny mięsiąc



Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Zbieranie funduszy na busa 
3 5
12





Witam kolejny miesiąc mija.
Jak co miesiąc małe podsumowanie.
Bez owijania w smutne rzeczy jedziemy z tym !!!

Od dłuższego czasu zbieram na bardzo wielki cel w moim życiu jakim jest własne mieszkanie.
moim zdaniem wychodzi mi to na razie bardzo dobrze.

Zamierzam przez najbliższy okres przy niezbyt dobrej pogodzie zacząć ćwiczyć w domu.
Forma cały rok.

Nauka niemieckiego jak zawsze nie najlepiej mi idzie.
Zbieranie funduszy na busa będzie bardzo trudne. Trzeba jednak od czegoś zacząć.

A teraz właśnie coś innego. Właśnie wróciłem z spotkania z jedną dziewczyną. Jak dla mnie było okropnie.
Po pierwsze w ogóle zapomniała o spotkaniu. Nie przepraszając mnie najpierw weszła spytać się o ofertę nowego telefonu. Ale najgorsze było to iż ani minuty nie mogła usiedzieć i jak szliśmy razem to miałem wrażenie że ona prawie biegnie.
Musze do niej napisać jak się jej podobało oczywiście trochę skłamie iż była całkiem fajnie.
Trzymajcie się   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz