piątek, 21 listopada 2014

Jestem zły na siebie.

Witajcie.
Jestem zły na siebie. Pluje sobie w brodę już pół dnia. Dlaczego ? a to dlatego że coś mnie blokowało.
Nie mogę opisać co ale tak było.

Postanowiłem zmieniać siebie a nie jest to łatwe i dzisiaj miałem tego przykład.
Wybrałem si na miasto aby połazić trochę i poznawać jakieś miłe Panie. Ale już jak widziałem odpowiednią to jakoś brakowało mi sił. Czego się bałem nie wiem, nie wiem dlaczego nie podchodziłem. Całkiem dałem ciała. Teraz myślę o tym i zastanawiam się dlaczego tego nie zrobiłeś bo co bałem się. Czego ? Wiele ludzi ma z tym problem ale muszę to zmienić i dlatego znowu wybiorę się na miasto aby przełamać się.
Jak widzicie niby wszystko ok a tak naprawdę czasami człowiek nie może zmienić swoich lęków w głowie.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz