wtorek, 30 września 2014

Zmiana celi zmiana siebie



Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Zbieranie funduszy na busa 
3 4 11





Witam kolejny miesiąc za nami.
Dzień staje się coraz krótszy a temperatura coraz to bardziej spada.

Kolejny miesiąc i kolejne zmiany.
Trochę dużo pracy ale nie narzekam. Na początku opowiem wam jak zostałem troszeczkę zrobiony w konia. A więc mam miesięczny abonament za ok 22 zł na telefon. Do tej pory bardzo rzadko się zdarzyło że płaciłem więcej, aż do tego miesiąca gdy przyszła mi fakturka do opłaty 70zł. I co się okazało iż skończyły mi się darmowe rozmowy do wszystkich i teraz mam tylko darmowe do swojej sieci. Tak więc raczej rezygnuje z niej bo naprawdę jestem nie zadowolony.

Ale przejdźmy do rzeczy. Zamierzam trochę poćwiczyć na siłowni w następnym miesiącu gdyż pogoda do bieganie nie zachęca.
Zbieranie na mieszkanie jest powiem szczerze trudne. Ale postawiłem sobie cel iż jak najszybciej muszę uzbierać 25 tys a później co miesiąc coraz mniej odkładać. Staram się odkładać 2 tys miesiecznie i jest to moim zdaniem duża kwota. Wiele osób nie zarabia tyle.
I tutaj muszę zaznaczyć iż następny cel zbieranie na busa. Zawszę zarobi na siebie i można traktować go jako dodatkowy zarobek.
Z  nauką niemieckiego idzie mi kiepsko ale mam nadziej że kolejne dni będzie lepiej.
Już niedługo także wybiorę się do Niemiec po opony na sprzedaż. Zobaczymy co będzie ciekawego.
Pozdrawiam was i trzymajcie się ciepło.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz