poniedziałek, 1 września 2014

Koniec wakacji

Witam.
Dzisiaj mały wpis a jutro podsumowanie miesiąca.
Tak więc jak minęło mi lato? Odpowiedz na to pytanie odpowiem następująco. Średnio,
Siedząc tak jak wy przed komputerem zastanawiam się jak, dlaczego tak czas szybko płynie.
Odpowiedź na to pytanie nie śniła się najciekawszym filozofom.

  Na wstępie muszę wam powiedzieć co się wydarzyło. A więc na początku lata poznałem bardzo miłą dziewczynę. Już myślicie że ją poderwałem, no nie do końca tak jest. Wybrałem się raz z nią nad jezioro raz do miasta. Wszystko niby ok ale pamiętam nasze trzecie spotkanie. Postawiłem sobie cel że ją pocałuje. I tak się stało ale zbierałem się do tego chyba z pół godziny żeby to zrobić. Przy czym miałem ze trzy palpitacje serca. Muszę przyznać że zmiana siebie nie jest prosta ale zawsze można zrobić dwa kroki do tyłu aby zrobić jeden wielki do przodu.
Po za tym zapamiętajcie jedną rzecz nie róbcie dużych remontów w swój urlop bo nie będziecie mieli wakacji. Warto wziąć kogoś do pomocy i zrobić wszystko szybciej i mieć czas na odpoczynek.
Pozdrawiam was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz