środa, 3 maja 2017

Podsumowanie kwietnia


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Promocja biznesu Umowa na czas nieokreślony
4 3 34


















Witam.
Zaczynamy od najważniejszego. Moja strona biznesu już działa. Tak kosztowała jedyne 144zł wraz z hostingiem i domeną. A najważniejsze już mam pierwszych klientów!! ;)
Czyli badanie rynku było jak najlepsze. Co najlepsze dowiedziałem się że moja konkurencja nie ma sprzętu do tej działalności. Mam tylko mały szkopuł, facet od którego cała tą technologię biorę powiedział że do usług najlepszy będzie sprzęt za 5 tyś zł. Sprzęt co zamówiłem jest do wykonywania chromu amatorsko. Ale od czegoś zacząć trzeba.Trzeba działać, rozwiązywać problemy i działać.

Jak widać cześć pieniędzy które miały być na mieszkanie przeznaczyłem na mój biznes.

Reszta rzeczy jak najlepiej, żadnych niespodzianek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz