niedziela, 1 czerwca 2014

Maj kolejny miesiąc

Witam was moi mili zaczynamy kolejny miesiąc.


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Przedłużenie umowy
3 4 2
5







Zaczynamy od najważniejszej zmiany. Jak już wcześniej pisałem zmieniłem swój cel finansowy.
Z założenia firmy zmieniłem na zbieranie funduszy na własne M. Będzie to trudne ale trzeba trochę wyrzeczeń. Nie zarabiam tyle żeby pozwolić sobie oczywiście na zakup w całości bez kredytu ale mam nadzieje że uda mi się nazbierać spory wkład własny.
Co się czyni z poprzednim celem mam swój mały biznes może nie mam z tego kokosów ale powoli się rozwija. Choć z problemami.

Przejdźmy do zdrowia. Bieganie no przynajmniej raz w tygodniu ale może rozpocznę także treningi na siłowni zobaczymy. Ale w najbliższym czasie muszę w tej sprawie postawić sobie cel. Aby wiedzieć do czego się doży.

Z nauką niemieckiego idzie mi kiepsko wręcz fatalnie ale mam nadzieje że najbliższy miesiąc to zmieni.

I najlepsze zawsze na końcu. Już w najbliższych dniach zostanie mi przedłużona umowa. Napiszę o tym w następnym poście.

Żegnam was to wszystko co mam dzisiaj do przekazania
Życzę wam dobrego rozpoczęcia tygodnia w pracy. Ja też nie lubię poniedziałków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz