czwartek, 22 maja 2014

Nowe cele w życiu

Czas przemija i zmienia wszystko dokoła. Tak jak z zmianą czasu nasze cele także się zmieniają.
Piszę ten post do was kochani gdyż postanowiłem zacząć zbierać na własne lokum.
Zastanawiałem się nad tym już od dłuższego czasu.


Po przeczytaniu Posta Michała który jest dobry w tej dziedzinie. Doszedłem do wniosku iż trzeba nazbierać na mieszkanie trochę funduszy.

Drugim takim celem który postanowiłem zmienić to zapisanie się na kurs ratownika medycznego.
Po pierwsze każdy kto patrzy w CV i widzi takie umiejętności zawszę ma mały plus. A to dlatego iż każdy przedsiębiorca musi posiadać osoby które będą udzielały pierwszej pomocy.
Ale nie tylko w życiu zawodowym takie umiejętności się przydadzą ale możliwe że prywatnie.
Mam nadzieję że nie.

Moi mili trzymajcie się i dalej wierzcie w swoje morzenia bo one mogą się spełnić  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz