niedziela, 30 marca 2014

Zakończenie marca

Witam was.
Miną kolejny miesiąc w tym roku. Pogoda coraz bardziej dopisuje. I oby tak dalej.
Mam ważną dla was informacje. Skończyłem już 24 wiosen. Urodziny obchodziłem raczej spokojnie.
Na wstępnie małe wideo coraz bardziej popularne w internecie.





Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Nauka niemieckiego
Przedłużenie umowy
3 4
5
3





I jak co miesiąc podsumowanie.
Treningi średnio dobrze z powodu złej pogody. Ale już niedługo będzie niezły plan więc wszystko o tym napiszę.
Założenie własnej firmy bardzo dobrze to oceniam. Byłem w Niemczech po zakup paru opon. Średnio to mi wyszło choć mam parę perełek które na pewno sprzedam.
Z tej przyczyny zamierzam nauczyć się trochę niemieckiego aby lepiej załatwiać niektóre sprawy.
I cel jeden z większych których spbie postawiłem w ciągu trzech miesięcy muszę dostać umowę.
Wiem że nie rozpisałem się w tym miesiącu ale jakoś nie mam nastroju, Już niedługo kolejny post z cyklu pewność siebie.
Narazie pozdrawiam was i trzymajcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz