niedziela, 19 stycznia 2014

Pewność siebie nowy cykl

Witam.
Podjąłem decyzje nad nowym cyklem postów.
Będą poruszać temat pewności siebie.
Czym jest ta pewność siebie i o czym będę pisał, wszystko dowiecie się w swoim czasie.













Czym jest ta pewność siebie. Dla mnie osobiście to brak lęku przed rozmową, swobodne wypowiadanie swojego zdania. Wiem że każdy może to interpretować na swój  sposób. Ale definicje dla mnie nie są ważne.
Na początek opowiem wam o swojej historii. Od dziecka byłem zazwyczaj nieśmiały szczególnie chodzi mi o płeć przeciwną. Dla mnie nieśmiałość nie jest czym naturalnym z czym rodzimy się. To był lęk jak ocenią mnie inni. Najbardziej zaczęło mi to doskwierać jak udałem się do szkoły średniej. Nawet w gronie klasowym byłem bardzo mało mowny i nieśmiały. Zacząłem z tym trochę walczyć po skończeniu szkoły nawet miałem myśli aby udać się z tym do psychologa. Robiłem małe postępy choć wiem że jeszcze wiele mam do poprawy. Ale teraz nie mam lęku przed np zagadaniem do dziewczyny. Choć wiem ze czasami rozmowa z zemną jest jakaś mało interesująca. Miałem że tak powiem sukcesy ale i też porażki.
Napiszę o jednej, pewnego razu w klubie podchodzę do takiej sobie dziołchy i zagaduje. I chyba po pięciu minutach rozmowy nie mam o czym z nią gadać i następuje cisza a ja stoję jak widły w gównie przy niej. Pamiętam że bardzo się wtedy zestresowałem.
Dziś z każdym dniem próbuje robić małe postępy chociaż w moim uczuciu jest coraz to trudniej.
W następnym poście opowiem wam jak walczyłem na początku z nieśmiałością i podnosiłem swoiją pewność siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz