niedziela, 6 października 2013

Nowy projekt

Witam.
Nowy projekt rozpoczęty więc trochę o nim opowiem.
Jak wiecie aby kierować a przede wszystkim założyć swój biznes trzeba mieć pomysł i kasę.
Ja jakoś nie mam super pomysłu na biznes i worka pieniędzy.
Ale od czegoś trzeba zacząć.









 No to zacząłem, testuje pewne rozwiązania. Nie ukrywam iż szukam możliwości gdzie konkurencja jest mniejsza. Mam parę otworzonych aukcji na allee, ale żeby sie tam wybić to trzeba nie źle kombinować z produktem i marżą. Zysk rzędu 2% mnie nie obchodzi. Każdy biznes opiera się moim zdaniem na fundamencie ,, pracuj mniej za więcej''.
Miałem zdradzić wam parę szczegółów a więc zdradzam. Sprzedaje ciuchy dla Pań ele nie martwcie się jeszcze nic nie wydałem poza wystawieniem aukcji na allegro. Właśnie szukałem innych portali gdzie można poszukać swoich klientów. Jak myślicie tablica jest dobrym rozwiązaniem. Jestem ciekaw czy taki pomysł by wypalił. Dajcie własne propozycje.
Na razie trzymajcie się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz