czwartek, 3 października 2013

Kolejny plan kolejny miesiąc

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji Skupić się na innych aspektach
3
3
2
3






Witam was wszystkich.



Mijają wakacje i nastają chłodniejsze dni. Każdy bardziej siedzi w domu, a większość przed kompem.
Tak ja teraz. Ale koniec tej filozofii i bierzemy się za mnie.
Tak więc zdrowie na początek. Jest wszystko ok ale jak wiecie czasami biegam a ostatnio coraz rzadziej więc trzeba się pomyśleć nad może siłownią w zimę .
Jak wiecie z ostatniego postu zacząłem intensywnie myśleć nad firmą. I co zrobiłem ? zacząłem działać trochę w szarej strefie. Jak na razie buduje i chce ogarniać to wszystko choć powiem że konkurencja jest spora. Wyznaczyłem małe cele i chce się tego trzymać.
Zamierzam w najbliższym czasie wybrać się na jakiś kurs ale zobaczymy, jak będzie z kasą
A w pracy chciałbym na razie spokój.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz