czwartek, 10 stycznia 2013

Zawsze jakieś problemy

Witam chciałbym o czymś napisać.

Dzisiaj miałem badania lekarskie ale Pani doktór nie za bardzo chciała mnie dopuścić do pracy. Powód jest bardzo prosty, mam pewną chorobę oczu z którą żyje od urodzenia. Bardzo mi przeszkadza. Ale jakoś w końcu podpisała zaświadczenie (choć z ograniczeniami). nie zapomne pewnych słów których powiedziała.





,, jak Pan w ogóle skończył szkołę średnią''  Na początku rozbawiło mnie to pytanie ale Pani doktór wyjaśniła o co chodzi. Po prostu nie mogłem być na tym kierunku bo po prostu moja wada wzroku mi na to nie pozwala. No tak trza było mi to powiedzieć jak zaczynałem szkołę. I co teraz, za każdym razem jak idę gdzieś na badania to mam kłamać. Gdzie dostane pracę, ledwo taką dostałem. ach nie wiem co robić.



Mam dylemat. Coś trzeba zrobić, jaką drogę wybrać. Przypomnę że mam uprawnienia spawalnicze, ciekawe czy też mogę je mieć. Badania przeszedłem :) gdy zapisywałem się na kurs.

Pierwsza to pójść na studia, takie aby moja wada mi nie przeszkadzała.
Druga dalej robić to co się robi.
Trzecia zmienić w ogóle zawód.
Po czwarte co mam wybrać do diaska.

Pisałem także ostatnio o pewnym pomyśle ale na razie chyba się wstrzymam. Choć popracuje nad tym w weekend.

Ostatnio mogę się pochwalić powysyłałem parę CV i jeden Pan zadzwonił. Praca w Niemczech, umówiłem się na rozmowę. Jak wiadomo bezrobocie w naszej kochanej ojczyźnie rośnie i o pracę nie łatwo ale jak się złapie trochę doświadczenia to zawszę można coś lepszego znaleźć. Zobaczymy mam rozmowę w czwartek.
Pozdrawiam was wszystkich jeśli macie coś do podpowiedzenia mi co mam robić to czekam na komentarze.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz