piątek, 28 grudnia 2012

Święta i po świętach

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening 3 razy w tygodniu Zbierać na samochód Poszerzenie kwalifikacji wynegocjować jak najlepszą płacę
1 6 2 2


No to witam wszystkich.
Tak więc kończymy i zaczynamy nowy rok. Od nowego roku zamierzam ruszyć się z swoim dupskiem a mianowicie zacząć ostre treningi.



Mam dobrą nowinę zakupiłem samochód. Jest to mitsubishi carisma dobry ( chyba stan ) sprowadzony serwisowany, trochę zadurzy motor 1.8 ale ma buta. Zobaczymy jak się będzie sprawował.
Miałem być skierowany na poszerzenie kwalifikacji ale wyszło jak zwykle. Może po nowym roku. Wpadłem także na inny pomysł, mam ich wiele ale prawie każde zostaje w mojej głowie. Co to za spawacz bez swojej spawarki, przyda mi się aby trenować umiejętności praktyczne a to podstawa.

Co do pracy to w końcu dostałem umowę zgadnijcie za ile. HMMM sam nie wiem do końca:)
Na umowie jest napisane 1540 ale nie wiadomo czy netto czy brutto. To tylko w Polsce.
W następnym poście napiszę coś o moim pomyśle chciałbym aby wypalił :)
Czękam na komentarze i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz