niedziela, 2 grudnia 2012

Podsumowanie zmiany

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening 3 razy w tygodniu Zbierać na samochód Poszerzenie kwalifikacji wynegocjować jak najlepszą płacę
1 4 1 2

A więc mija kolejny miesiąc w naszym jako to bądź bardzo fajnym szarym życiu ;)
Od miesiąca nie widziałem siłowni gdyż  po prostu nie mam czasu, a przede wszystkim nie mam gdzie poćwiczyć. Zamierzam to zmienić w tym miesiącu.

Rozglądam się za autem. Oczywiście jak ponad połowa Polaków ma on być tanie. Czyli popularna hybryda, czyli benzyna+gaz. Zobaczymy jak zakupie to pochwale się.

Zbieram także na poszerzenie swoich kwalifikacji czyli na kurs ponad podstawowy spawacza.

Co się czyni płacy to za bardzo nie miałem czym zabłysnąć ale na razie jestem na okresie próbnym, choć jeszcze żadnej umowy nie podpisałem.

Trzymajcie się ciepło w te zimne dni. Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz