czwartek, 1 listopada 2012

Posumowanie

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening 3 razy w tygodniu Zbierać na samochód Poszerzenie kwalifikacji wynegocjować jak najlepszą płacę
1 2 1 2

A więc podsumowanie bardzo urokliwego miesiąca. Było parę dni ciepłych ale także zimnych. No przecież nie ubłagalnie zbliża się do nas zima. Szczególnie lubiana przez dzieci. A więc zaczynajmy.

Zdrowie. Plan na jedynkę ponieważ mam przerwę w treningach. Nie można ćwiczyć intensywnie przez dłuższy czas. Należy czasami przestać. I właśnie miałem w tym miesiącu małą przerwę. Ale od najbliższego miesiąca zaczynam ostro ćwiczyć.

Finanse. Tutaj cel się zmienia gdyż zbieram na samochód który w okresie zimowym jest mi bardzo potrzebny. Zobaczymy jak to będzie.

Rozwój. W tym miesiącu i nie wątpliwie w następnym stawiam na rozwój zawodowy, poszerzenie kwalifikacji co będzie się łączyło z oszczędnościami pewnej gotówki. Zobaczymy.

Praca. Z dniem pierwszego grudnia będę pracownikiem co za tym idzie moja pensja musi być na odpowiednim poziomie aby realizować siebie. Na pewno ten miesiąc będzie bardzo pracowity.

Czekam na wasze komentarze ale także na sugestie jak mam pokierować swoim życiem. Dziękuje i trzymajcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz