czwartek, 15 listopada 2012

Jak ludzie nas postrzegają ?

Witam wszystkich.

Dziś bardzo głębokie zastanowienie nad naszym jak że bardzo kolorowym życiem.
Wielu z nas interesuje się także życiem innych, nie tylko Pani Kryśki z sąsiedztwa ale także wielu innych ludzi. I nie mam tu na myśli celebrytów i gwiazd. Choć wile z nich jest bardziej durne od przecientego Kowalskiego
Wracając do myśli naszego posta. Jak ludzie nas postrzegają ?. A no wiele osób się także nad tym zastanawia, wile osób także podejmuje decyzje życiowe w oparciu ,, Kryśka co ludzie powiedzą ''.



I ostatnio oglądając jeden z polskich seriali ( może zacznę oglądać ) wpadła mi w moją pustą łepetynę pewna myśl. Jak mamy dowiedzieć się co nas ludzie myślą, czy mówią pozytywnie czy negatywnie. I doszedłem do wniosku że wystarczy skombinować swoją fikcyjną śmierć. Tak śmierć. Wystarczy zainstalować gdzieś kamerki podczas ,, pogrzebu '' wtedy wszystkiego się dowiemy bez żadnej ściemy.

,,Ach ta Kryśka to był uczciwy człowiek, no co ty przecież na lewo prąd ciągnęła.'' 
Sam jestem ciekaw co by mówili na mój temat. hehe

To wszystko co mam do przekazania dzisiaj więc czekam na komentarze i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz