sobota, 18 sierpnia 2012

Ocena rozwiju

Witam.

Ostatnio jestem potężnie zajęty ale obiecałem wam i dotrzymuje słowa.
Jak zapowiedziałem zmieniłem swoje podejście do celów a przede wszystkim ocenę swojego rozwoju.

Więc wytłumaczę wam jak teraz to będzie wyglądać:
Poniżej przedstawia się tabela gdzie umieszczone są cztery podstawowe cele w życiu.
Pierwsze to oczywiście zdrowie. Tak więc aby być bardziej zdrowy postanowiłem ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Nie chce przechodzić na jakieś diety bądź jakieś inne zachcianki bo po prostu po pierwsze nie chce marnować na to czas a po drugie staram się żyć w sposób zdrowy dla mojego organizmu.

Drugi czynnik Finanse bardzo ważna rzecz bo bez pieniędzy ani rusz. Choć są nie najważniejsze. Będę opisywał postępy w inwestowaniu ale także mój portfel zainwestowanych pieniędzy. Na razie jest z tym krucho.

Trzeci czynnik to rozwój. Szeroko pojęty rozwój osobisty. Jest to bardzo ważny czynnik.

Czwarty praca bez pracy nie ma kołaczy. Na razie jestem na stażu ale staram się dostać umowę o pracę.
Zaraz jak dostaje umowę otwieram własną działalność gdyż mam fajny pomysł na biznes.
Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening 3 razy w tygodniu Zainwestować w najbliższym czasie Wyjechać na szkolenie jesień Dostać propozycje pracy na razie staż
3 0 1 2


Tak więc oto mój plan. Oceny rozwoju zamieszczam na dole. Postaram się raz w miesiącu dokonać analizy
swojego planu czyli przedstawić wam swój rozwój.

Na razie trzymajcie się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz