sobota, 1 lipca 2017

kolejny miesiąc zmian


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Promocja biznesu Umowa na czas nieokreślony
0 5 05


















Witam was moimi mili. Piszę do was siedząc przed moim starym laptopem sącząc herbatę i z milionami myśli w głowie.

A wiec zaczynamy kolejny miesiąć.

 Jak widzicie katastrofa totalna!
Już wam mowie dlaczego. A rozwiązaniem będzie jedno słowo. Remont.
Tak robię zapowiadany remont i każdą chwilę działam w kwestii szpachlowania, malowania itp..

Dlatego prawie wszystkie dziedziny są tak kiepskie. Mam nadzieje tydzień i  wszystko w porządku. Wrócę do treningów i dalszej pracy.

Także tutaj poświęcam wam mało czasu ale rozumiecie mnie bo ja sam dla siebie mam mało.
Pozdrawiam was i życzę miłych wakacji i urlopu. Tak w tym  także zaczynam mały urlopik. Trzymajcie kciuki żeby ten  nie był jednym remontem.
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz