środa, 1 marca 2017

Co miesiąć trandycyjnie


Witam Ciebie. 

Wracam i wracam w starym stylu. 
Jak co miesiąc podsumowanie mojej zmiany.
 
Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Budowa strony o zarabianiu Umowa na czas nieokreślony
5 4 34


















Jak widzicie wracamy z tematem miesięcznych podsumowań.
Mam dzień wolny po noce więc piszę do Ciebie i czekam na ocenę mnie i sugestie na czym mam się skupić.
Zacząłem trochę od pracy więc wszystko opowiem co i jak.
Czekam właśnie na przedłużenie mojej umowy. Obecna kończy się w marcu. Czy mi przedłużą zobaczymy:)
Żartuje raczej na 90% zakończy się na podpisaniu umowy na czas nieokreślony.
Także szykują się zmiany organizacyjnie w mojej firmie.. Jest jeszcze wiele pytań i zastanawiania się jak to będzie. Oczywiście czas pokaże.

Mam nowy pomysł na swój blog o którym do was napiszę mam nadzieje już  wkrótce. Będzie to blog o zarabianiu w sieci i promowaniu biznesów.

Z własnym mieszkaniem nie jest źle. Mam już pokaźną sumę na ten cel. Ale ostatnio przechodzi mi do głowy pomysł czy zamieszkać w moim mieszkaniu czy po prostu wynająć? I tutaj poczekam na rozwój wydarzeń.

Już niedługo przedstawie trening jaki stosuje. Bardzo fajne efekty mam po nim i warto go polecać. Czekajcie na niego bo już za niedługo będzie.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz