niedziela, 25 września 2016

Podsumowanie pierwszego tygodnia.

Witam was moi mili.
Dzisiaj pierwszy tydzień podsumowania naszego testu.
Przez ten tydzień wiele się działo ale mam nadzieje że wszystko pójdzie dobrze.

Oto cele które mam w realizacji :
-Zainwestowanie w FutureNet. 100%
- 2 teksty w tygodniu. 50%
-pisanie tekstów na zamówienie z oferia.pl 0%
-zbieranie na własne mieszkanie. 100%

Jak widzicie najbardziej nie wyszło mi pisanie tekstów na oferia.pl. Mam jak na razie małe doświadczenie a wiele osób kieruje się tym przy wyborze osób które zleca wykonanie.
Jak najlepiej wychodzi mi oszczędzanie i inwestowanie. Jeśli chodzi o FutureNet to zapraszam na mojego bloga o co w tym wszystkich chodzi i jak zarabia się w tym biznesie.
Dziękuje wam za uwagę, mam nadzieje że razem ze mną postawiliście swoje cele.
Dziękuje i powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz