środa, 25 maja 2016

Zmiana postępuje :)

Zmieniać siebie nie jest prosto ale jak wyznaczmy sobie cel zawszę do tego niego dojdziemy.

Są oczywiście problemy, emocje z którymi musimy się przeciwstawić. Nie jest łatwo.
Zmieniłem wiele w swojej głowie, dzisiaj wiem żeby coś osiągnąć nie należy przede wszystkim się podawać.
Podchodzę do swojego celu w jeden sposób, jeśli on nie działa podążam drugim jeśli on nie działa próbuje trzecim. Aż w końcu osiągnę zamierzony cel. A radość z Tego jest na prawdę uczuciem nie do opisania.

.    
Jak widzicie wiele celi zostało zmienionych inne zrealizowałem. Wielu zastanawia się jak mu się to udało, to nie prawda, może ja spróbuje. Następuję także pytanie co dalej ? Apetyt wzrasta w miarę jedzenia, skupię się na pozostałych celach a jakich to odsyłam do zakładki moje cele.

W tej mojej historii były momenty złości na siebie, żalu, smutku. Ale także momenty w których nie zaponę do końca życia. To dla nich warto ruszyć się i zacząć działać.
Życzę wam powodzenia, ale nie róbcie tego od jutra róbcie to od dzisiaj.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz