wtorek, 3 marca 2015

Luty za nami


Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Zbieranie na własne mieszkanie Nauka niemieckiego Zbieranie funduszy na kurs 
3 5 02




Witam was moi mili.
Znowu kolejny miesiąc za nami.

Miesiąc trochę rozczarowań i trochę pracy ale miejmy nadzieje że w wakacje będzie trochę odpoczynku.
Po to właśnie są wakacje!
Zacząłem od pracy a więc zacznę mówić o kursie. Powoli na niego zbieram. Ale w tym roku muszę przejść ten kurs. Muszę to zrobić nie będzie wymówki.

Z nauką niemieckiego totalnie kiepsko mi idzie, muszę sobie jakiś cel postawić taki mam typ. Jak nie mam konkretnego celu to go nie zrealizuje. No więc trzeba sobie postawić np 20 słówek tygodniowo. Wiem że to może wydawać się mało ale to zawszę coś.

Jak zawszę odkładam ustaloną sumę na mieszkanie ale zamierzam od czasu do czasu odłożyć troszeczkę więcej. Nie wiem czy to mi się uda. Ale i tak nie jest źle.

Jak zawszę kiedy mam czas wolny biegam. Choć forma po zimie spadła. Korci mnie żebym trochę spocił się na siłowni, rozbudował swoją sylwetkę. Choć jestem szczupły to na pewno przyda się bardziej sportowa sylwetka. Ale nie będę to robił aby podobać się płci pięknej tylko wyłącznie dla siebie.
No to trzymajcie się i jeśli macie jakieś pytania to piszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz