niedziela, 1 grudnia 2013

Kolejny Miesiąc

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji
Dostanie podwyżki
1 2 23





Witam was serdecznie.
I znowu mija kolejny miesiąc i zaraz mija nas rok.

Miesiąc bardzo pracowity. Zobaczymy jak będzie z wypłatą czy będzie lepiej.
Ten miesiąc w ogóle nie ćwiczyłem nic kompletnie nic. dlatego taka ocena. Muszę coś z tym zmienić a przede wszystkim  przestać pić co sobotę jakieś piwo. To staje się małą tradycją.
Działam na razie trochę w kierunku założenia własnej firmy, prowadzę swój projekt ale rozglądam się na coś innego.
Słaba także ocena rozwoju. Przez cały miesiąc próbowałem się umówić na kurs sztaplarki ale byłem tak zajęty że nie dało rady. Muszę to zrobić w tym miesiącu.
Dostanie podwyżki wiąże się także z moim kursem ale nie tylko. Także od mojej postawy.
Pozdrawiam was i dziękuje że jesteście ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz