sobota, 2 listopada 2013

Coraz bliżej zimy

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji Skupić się na innych aspektach
2 2 21





Witam wszystkich.
Jak każdego miesiąca i ten został podsumowany.
Więc zaczynamy.

Ten miesiąc spędziłem sporo w pracy. I to jest powodem mojej oceny. Miałem się skupić na czymś innym. A siedziałem w robocie.
Treningów miałem chyba dwa na cały miesiąc. No cóż idzie zima i nie chce mi się biegać po ciemku.
Miałem skupić się na firmie. Nic w tym kierunku nie zrobiłem mam dzisiaj dopiero trochę wolnego czasu więc zrobię to dzisiaj.
Szukałem kursu na sztaplarkę, coś mi tam gadał mój dyrektor iż wyślą mnie na taki kurs. Ale ja w bajki nie wierzę. Sam zacznę i postanowiłem iż będzie to ten miesiąc.
Czas mija i zbliża się koniec roku postanowiłem podsumować swój cały rok.
Ciekaw jestem co to będzie.
Trzymajcie się pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz