poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nadchodzi lato

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji Dostać podwyżkę
5 1 1?


Witam kolejny miesiąc mija. dosyć upalny. Na wstępie chciałbym przeprosić za zwłokę z postem, ale niestety mój komp nie chce za bardzo działać. Może to przez te upały.
Kolejny miesiąc mija a ja niestety nie miałem czasu na dalszą walkę z ,,sterowaniem kobiety''. Tak to jest , ale w czwartek mam dzień wolny i zamierzam iść SAM na imprezę. Relacja już wkrótce.
Przez niedziałający komp dałem ciała z rozwojem i działaniem na rozpoczęcie firmy, po prostu nie miałem dojścia wielkiego świata internetu a jest mi on bardzo potrzebny.
Tylko bardzo często gram w piłę lub biegam. Dbam o zdrowie celująco.
Zastanawiacie się dlaczego w rubryce jest znak zapytania. A no dlatego iż za uszowych informacji iż gotowe są zmiany do umowy. Raczej chyba dostanę podwyżkę bo raczej chyba mi nie zabiorą.
Trzymajcie się pozdrawiam was i zamierzam coraz częsciej pisać jak dojdę do ładu z kompem.
Nara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz