sobota, 1 czerwca 2013

koniec maja

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening Założenie własnej firmy Poszerzenie kwalifikacji Dostać podwyżkę
5 1 1 1



Witam
Jak co miesiąc małe podsumowanie. Tym razem jest źle a to trochę za sprawą braku czasu i  lenistwa.
Jak na razie tylko systematycznie biegam lub gram w piłem z kumplami. W maju nic nie robiłem w pozostałych swoich celach. Mam nadzieje że to się zmieni, i coś w tym kierunku zrobię.
W ostatnim miesiącu trochę złapał mnie leń. Przez parę dni wracałem z pracy i siedziałem na czterech literach. Zajmowałem się trochę i zajmuje sprzątaniem w starym budynku ( burdel totalny ) jeszcze mi to zajmie.
Dzisiaj także pojadę pierwszy raz używając magicznego specyfiku. Relacja już niedługo.
Czekam na komentarze na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz