niedziela, 30 września 2012

podsumowanie

Zdrowie Finanse Rozwój Praca
trening 3 razy w tygodniu Zainwestować w najbliższym czasie Wyjechać na szkolenie jesień Dostać propozycje pracy na razie staż
3 1 0 5

A więc tak zaczynamy.
Na początek zdrowie. W ostatnim miesiącu jeden trening musiałem odwołać gdyż miałem natłok pracy.
W połowie miesiąca zobaczę postępy jakie zrobiłem i moją wagę.

Finanse
Zainwestowałem ostatnio w mały kapitał i jest na razie dobrze.

Rozwój
Tu niestety nie wyjadę na szkolenie. Fundusze które pozbierałem na ten cel przekaże może na coś innego. Zobaczymy.

Praca.
I tutaj najlepsza ocena gdyż zrealizowałem cel. Dostanę umowę po odbyciu stażu już w grudniu.
Mimo to nadal jak ja to mówię wysyłam od czasu do czasu swoje CV żeby mieć plan B w razie niewypału.

Ocenę mojego postępu czekam w komentarzach.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz